Artykuły z kategorii: Media i badanie rynku

Mała firma – skuteczne narzędzia promocyjne
Media i badanie rynku

Mała firma – skuteczne narzędzia promocyjne

Współcześnie marketing kojarzy się z byciem niemal wszechobecnym. Nie ma dziedziny w której nie występuje chociaż jego cząstka. Nieważne jak wielka jest firma, ilu ma pracowników, klientów, jak szeroka jest oferta, czy ile istnieje na rynku – na każdym etapie wymaga działań marketingowych, choć w ró

Mała firma, niewielki budżet – jak załatwić sprawy promocji?
Media i badanie rynku

Mała firma, niewielki budżet – jak załatwić sprawy promocji?

Okazuje się, że obecnie każda, nawet najmniejsza firma nie może tak po prostu odpuścić sobie tematu marketingu. Tzn. może, ale tylko wtedy, jeśli nie zależy jej na sukcesie. Marketing jest dziedziną szeroko pojętą, a w niej zawiera się bardzo wiele pojęć, definicji, narzędzi i strategii. Jedno jest

Marketing – trend ostatnich lat i jego główne błędy
Media i badanie rynku

Marketing – trend ostatnich lat i jego główne błędy

Marketing to obszar, który w ostatnim czasie mocno zyskał na popularności. Dziś rynek wylewa się z przeróżnych kampanii marketingowych, agencji reklamowych, firm pozycjonujących, działów PR. To wszystko składa się na tą dziedzinę, choć zmiennych jest znacznie więcej. Marketing jest dziedziną, która

W sprzedaży wiele może zdziałać marketing
Media i badanie rynku

W sprzedaży wiele może zdziałać marketing

Może się okazać, że dysponujemy świetnym towarem, że prezentuje się naprawdę wspaniale, a dodatkowo jeszcze mógłby ułatwić funkcjonowanie wielu osobom. Niestety, jeśli nie będziemy potrafili sprzedać go w odpowiedni sposób, może się okazać, że nawet najlepszy produkt będzie leżał nieużywany, a to dl

Aplikacje e-commerce
Media i badanie rynku

Aplikacje e-commerce

Sklepy internetowe musiały przejść długą drogę, aby w końcu móc cieszyć się popularnością wśród konsumentów. Nadal to zaufanie, a właściwie jego zdobywanie, jest kluczowym elementem. Budowanie relacji jednak nie wygląda tak samo jak w przypadku zwykłego sklepu, gdzie każdy może nie tylko obejrzeć, d

Producenci etykiet, odblasków i innych materiałów reklamowych
Media i badanie rynku

Producenci etykiet, odblasków i innych materiałów reklamowych

mailing b2b Mawia się, że reklama jest dźwignią handlu. I nie ma w tym żadnego kłamstwa. By nasz produkt czy usługa zyskały szersze zainteresowanie wśród klientów, należy zadbać o jego dobre rozreklamowanie. Oprócz reklam prasowych czy telewizyjnych, do wyboru mamy także szereg innych możliwości. S